دانلود کلش اف کلنز هک شده 

دانلود Clash Of Clans MOD APK آخرین نسخه برای اندروید 2022. سرور خصوصی COC همه چیز را نامحدود دریافت می کند. اکسیر نامحدود، جواهرات، سکه ها، نیروها و منابع. این نسخه مود با آخرین TH 13 (تاون هال) آنلاک شده ارائه می شود.

روند بازی های استراتژیک روز به روز در حال افزایش است، حتی بسیاری از بازی های ماجراجویانه، بتل رویال و تیراندازی نیز امروزه از این استراتژی به عنوان یک ژانر استاندارد استفاده می کنند.

امروز در این مقاله در مورد نسخه اصلاح شده یک بازی استراتژیک قدیمی صحبت خواهیم کرد که در سال 2020 همچنان با نام Clash Of Clans (COC) مشهور است.

دانلود کلش اف کلنز هک شده 2022 مود + MOD (لینک مستقیم)

این بازی حدود هفت سال است که منتشر شده است و در حال حاضر در سال 2020 است، اما هنوز هم یکی از بهترین بازی های استراتژیک برای دستگاه های تلفن همراه است. بازی COC همچنان در رتبه هفتم از بین بازی‌های استراتژیک محبوب در اپ استور گوگل قرار دارد.


این بازی حتی پس از هفت سال در جایگاه هفتم تمامی بازی های سبک استراتژیک قرار دارد. همچنین این بازی پیش از این در حدود مارس 2017 در جایگاه دوم از بین بازی های استراتژیک موفق متعدد اندروید قرار گرفت.

بنابراین لطفاً برای آگاهی کامل از ویژگی های بازی و نصب، این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید

COC با نام اختصاری Clash Of Clans در آگوست 2012 برای نسخه اپل ios و در اکتبر 2017 برای سیستم عامل اندروید توسط سوپرسل منتشر شد.

پس از گذشت زمان زیادی از انتشار بازی، برای رسیدن به بازی های پردرآمد مانند مترو موج سواران، تام صحبت کردن، کندی کراش و خیلی چیزهای دیگر تلاش زیادی کرد.

پس از مدتی، COC به عنوان اعتیاد آورترین بازی تا کنون ثابت شد. حتی این بازی همچنان در رتبه اول در لیست فروش گوگل پلی استور قرار دارد و همچنین، اگر کل بازی های استراتژی گوگل پلی استور را لیست کنیم، این بازی همچنان جایگاه اول را دارد.

گیم پلی COC لعنتی آسان است. شما فقط باید مهارت های استراتژی خود را در آن قرار دهید، و برنده شدن واضح خواهد شد. در شروع بازی باید با کمک سازنده دهکده خود را بسازید.

شهر شما با یک تالار شهر و یک سازنده شروع خواهد شد. پس از آن، شما باید برای بسیاری از عناصر خرید کنید. از جمله موارد ضروری در زیر با استفاده از آنها مشخص شده است:

  • معدن طلا - برای تولید سکه های طلا که برای خرید برخی مواد دفاعی استفاده می شود.
  • ذخیره سازی طلا - همانطور که پول را در بانک جمع آوری می کنید، برای مدیریت و برداشت سکه ها به ذخیره سازی طلا نیاز دارید.
  • Elixir Collector - مانند یک معدن طلا، به عنوان یک تولید کننده اکسیر عمل می کند، که می توانیم از آن برای تولید ارتش خود برای مبارزه و خرید بیشتر ساختمان ها استفاده کنیم.
  •  ذخیره سازی اکسیر - این یک ذخیره سازی برای اکسیر است و همچنین ظرفیت ذخیره سازی اکسیر را مدیریت می کند. از آنجایی که اگر آن را ارتقا دهید، ظرفیت ذخیره سازی به طور خودکار افزایش می یابد.
  • پادگان - پادگان به ما اجازه می دهد تا نیروها را برای حمله به دشمنان و هیولاها آموزش دهیم.
  • کمپ ارتش - برای استقرار نیروها یا سربازان، می توانیم از کمپ های ارتش استفاده کنیم و با ارتقاء آنها، ارتش خود را لعنتی قدرتمند کنیم.

بازی کلش آف کلنز دارای سه نوع ارز است که عبارتند از سکه، اکسیر و جم که به دست آوردن همه آنها بسیار سخت است. برای چنین ویژگی های اضافی، در اینجا نسخه اصلاح شده یا بازسازی شده COC را داریم که مشابه نسخه رسمی است، اما تفاوت در برخی ویژگی های اضافی است.

همچنین این بازی دارای چندین ویژگی پولی است که با نصب Clash Of Clans MOD APK می توانید به سرعت از آن ها بهره مند شوید. لازم نیست نگران مشکل ممنوعیت حساب باشید زیرا تیم ما قبلاً این برنامه را برای استفاده لذت بخش شما آزمایش کرده است.

برای دانلود کلش اف کلنز هک شده نسخه 2022 اینجا کلیک کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ